Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Czy da rade zrobic pseudo 3D w GM? Chodzi mi mniej wiecej o taki efekt: http://pl.youtube.com/watch?v=shTAcWbz--A&...feature=related Jak widac, nie jest to gra 3D a mimo to postacie poruszaja sie po 3 osiach... Da sie zastosowac taki efekt w gm i jak moglby on mniej wiecej wygladac? thx, Matt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 przecież to jest zwykłe 2D Oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Czy napisalem ze to gra 3D?? Chodzi o to ze postacie poruszaja sie w gore w dol w lewo w prawo i do tego moga skakac i to nawet jeden na drugiego o0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Da radę. https://gmclan.org/up152_3_p3d.html Strzałki, Z, X i chyba S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Wystarczyłoby parę warunków i operacje na y :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 super, a czy na takich obiektach mozna operowac ze np. jak postac jest jak postac skoczy na taki obiekt to jest wyzej, czyli jak w normalnym 3D przy zachowaniu spritow 2D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 w step obiektu daj depth=y i zobaczymy co wyjdzie, sam jestem ciekawy ;) kurde chyba jakas głupote napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Albo coś takiego. https://gmclan.org/up152_3_p.html Zaraz znajdę jeszcze z uwzględnieniem wysokości. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 No wlasnie chodzi mi o cos takie ale zeby byla uwzgledniona wysokosc obiektow :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 https://gmclan.org/up152_11_gtaview.html Ciach. Strzałka i spacja. Z moich przykładów normalnie można gry układać. =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 No ladnie tylko jak zaladuje jakiegos sprite'a - to jak nadac mu dana wysokosc? bo powiedzmy male pudelko mialo by wysokosc 5 a wielkie 10 , potrzeba jakis masek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Nie, tylko warunki. Na przykład: jeśli moje Z ( wysokość ) jest mniejsze od Z pudełka to ustaw moje Z na Z pudełka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 no tak, ale gm z samego sprita nie odczyta wysokosci danego obiektu...Chodzi mi o to jak nadac jakiemus obiektowi wartosc Z? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 z = 0? Bo jaki to problem dodać własną zmienną określającą wysokość obiektu? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 No tak ale powiedzmy mam taki problem : Jak moge ustawic aby gracz mogl wchodzic po takim obiekcie?Jaka wysokosc nalezy nadac? Niby takie proste a jednak trudne ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 To banalne, a jak? Po przez iluzję. https://gmclan.org/up152_11_z_platform2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 o0 big thanks teraz moge z czyms ruszyc ;P tylko jak zrobic tutaj skok? I zeby postac mogla "spasc" z tego obiektu. Ogolem to nic juz nie potrzebuje thx Tymon za twoja ciezka prace ;P Matt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 https://gmclan.org/up152_11_z_platform3.html Resztę robisz sam. =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 o0 big thx ;P teraz mozna juz zaczynac :P Jak bede mial jakis problem to napisze oki ? ;P Matt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michoł Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Pewnie ze tak wystarczy dac start moving and direction we wszystkich kierunkach i sprity ja nazywam to zjawisko 2 - 3D Nie wiem o co Ci chodzi, ale jest fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się