RaistlinBlackRobe Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Co tu dużo będę się rozpisywać. W stepie(herosa) ma taki kod: if (direction+50<obj_sword.image_angle) then direction+=5; if (direction-50>obj_sword.image_angle) then direction-=5; Obj_sword jest zawsze skierowany do myszki. Wszystko działa całkiem w porzo do czasu gdy (direction>310 or direction<50). Wtedy bohater dąży do uzyskania pozycji zgodnej z mieczem obracając się w drugą stronę(zamiast o 50 deg to o 410 deg). Kombinowałem, ale nigdy nie chce działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek-1 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 ja mam na myśli takie coś ale nieprobowalem : if (obj_sword.image_angle>direction) then direction+=5; else then direction-=5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 ja mam na myśli takie coś ale nieprobowalem : if (obj_sword.image_angle>direction) then direction+=5; else then direction-=5; To nie zadziała. Chodziło mi o to, żeby kiedy miecz będzie o 50 stopni, w którąś strone przechylony bardziej niż ziomal to, żeby ziomal podążał za nim. Twój kod byłby prawie działający tylko, pomiędzy stopniem 355, a 5, nie dałoby się zrobić kroku. U mnie ogranicza to do pomiędzy 310, a 50. Narazie sobie podarowałem tą opcję, ale jestem otwarty na propozycje, bo chyba to co chciałem wcześniej uzyskać byłoby lepsze dla engine'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się