Morro Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 jak ustawić w kodzie, żeby po naciśnięciu RMB obiekt o_att tworzył się w takiej samej odległości od bohatera [nie mniej ani więcej], tak jakby było koło wokół bohatera i o_att mógł pojawiać sie tylko na jego krawędziach podobne do np. miecza i tarczy tylko teraz nie w draw, czyli trochu trudniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 if(mouse_check_button_pressed(mb_right)) { td=random(360) len=128 tx=lengthdir_x(len,td) ty=lengthdir_y(len,td) instance_create(hero.x+tx,hero.y+ty,o_att) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 a jak zrobić żeby pojawiało się w kierunku myszki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 if(mouse_check_button_pressed(mb_right)) { td=point_direction(hero.x,hero.y,mouse_x,mouse_y) len=128 tx=lengthdir_x(len,td) ty=lengthdir_y(len,td) instance_create(hero.x+tx,hero.y+ty,o_att) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 dzięki, wszystko działa jak należy ZAMYKAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Musze odświerzyć ten temat, bo nie mam już dark rune'a a nie pamiętam jak mam coś do tego dorobić. Bo w tym ten "mieczyk" rysuje się na środku, jak zrobić trzeba było, żeby ten mieczyk pojawiał się w "ręce"? EDIT: o za cholerę nie mogę sobie przypomnieć..... mam takie prześwity, że do tego var _x,_y, odl; mam dodać jeszcze 2 zmienne i robić jakieś równania tu _x=x+lengthdir_x(odl,direction) _y=y+lengthdir_y(odl,direction) albo tu draw_sprite_ext(sprite1,0,_x,_y,1,1,direction,image_blend,image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się