Skocz do zawartości

odległość


Morro

Rekomendowane odpowiedzi

jak ustawić w kodzie, żeby po naciśnięciu RMB obiekt o_att tworzył się w takiej samej odległości od bohatera [nie mniej ani więcej], tak jakby było koło wokół bohatera i o_att mógł pojawiać sie tylko na jego krawędziach

 

podobne do np. miecza i tarczy tylko teraz nie w draw, czyli trochu trudniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if(mouse_check_button_pressed(mb_right))
{
td=random(360)
len=128
tx=lengthdir_x(len,td)
ty=lengthdir_y(len,td)
instance_create(hero.x+tx,hero.y+ty,o_att)
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

if(mouse_check_button_pressed(mb_right))
{
td=point_direction(hero.x,hero.y,mouse_x,mouse_y)
len=128
tx=lengthdir_x(len,td)
ty=lengthdir_y(len,td)
instance_create(hero.x+tx,hero.y+ty,o_att)
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Musze odświerzyć ten temat, bo nie mam już dark rune'a a nie pamiętam jak mam coś do tego dorobić. Bo w tym ten "mieczyk" rysuje się na środku, jak zrobić trzeba było, żeby ten mieczyk pojawiał się w "ręce"?

 

EDIT:

o za cholerę nie mogę sobie przypomnieć.....

mam takie prześwity, że do tego

var _x,_y, odl;

mam dodać jeszcze 2 zmienne i robić jakieś równania tu

_x=x+lengthdir_x(odl,direction)

_y=y+lengthdir_y(odl,direction)

albo tu

draw_sprite_ext(sprite1,0,_x,_y,1,1,direction,image_blend,image_alpha);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...