Morro Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Jak można by było zrobić obracanie się bohatera przy naciśnięciu przycisku myszki. Napewno nie rysować sprita, bo broń i tarcza rysowanie są w objekcie bohatera i zostawałyby w miejscu. Chodzi mi o np. obrót przy ciosie itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Jak można by było zrobić obracanie się bohatera przy naciśnięciu przycisku myszki. Napewno nie rysować sprita, bo broń i tarcza rysowanie są w objekcie bohatera i zostawałyby w miejscu. Chodzi mi o np. obrót przy ciosie itp. if mouse_check_pressed(mb_left) then image_angle=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); Tyle. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 He? mi chodziło o już dajmy na to obrót wokół własnej osi. to jest dla mnie trochę trudnawe, tak żeby tylko po naciśnięciu sam się obrócił i tak w ogóle to to nie działa bo hero zwraca się w kierunku miejsca docelowego i wcale nie odwraca się @Yoda ty masz to w The Island, chyba wiesz o co mi chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 He? mi chodziło o już dajmy na to obrót wokół własnej osi. to jest dla mnie trochę trudnawe, tak żeby tylko po naciśnięciu sam się obrócił Masz na myśli, że jak uderza ma się obracać itp? Zrób na timeline np.: 0 - image_angle+=5 1 - image_angle+=5 2 - image_angle+=5 3 - image_angle+=5 4 - image_angle+=5 5 - image_angle+=5 6 - image_angle-=5 7 - image_angle-=5 8 - image_angle-=5 9 - image_angle-=5 10 - image_angle-=5 11 - image_angle-=5 12 - image_angle+=12 13 - image_angle+=12 14 - image_angle+=12 15 - image_angle+=12 16 - image_angle+=12 17 - image_angle+=12 18 - image_angle+=12 19 - image_angle+=12 20 - image_angle+=12 21 - image_angle+=12 22 - image_angle+=12 23 - image_angle+=12 24 - image_angle+=12 25 - image_angle+=12 itd. jak tam chcesz B) EDIT: I potem w global mouse pressed ustawiasz timeline_index na tamtego timelina(noi timeline speed też ustaw). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 ni ch...ja nie chce sie obracać ani o stopień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 ni ch...ja nie chce sie obracać ani o stopień ??? Nie rozumiem. To co chcesz? Tak przy okazji to na timelinie zmień image_angle na jakąś inna zmienną(z wyjściowym wartościem zerowym) i w rysowaniu wszystkich spriteów(broni też) do rotation daj image_angle+<tazmienna>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się