Rookia Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 A wiec tak mam problem,poniewaz (ujme to w punktach) i wytlumacze: Mam 2 rozne obrazki mojego "bohatera" jak biegnie.(juz gotowe) I chce zeby raz biegl tym sposobem raz tym (uzywam key press,key release). A oto moj sposob key press (np.B) change sprite ze Stance(stania) na biegniecie (1 sposob) i teraz chce zeby byl tez drugi... Z gory dzieki pozdrawiam,Rookia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crash Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Może takie coś: if bieg = 1 { //Tutaj komenda na zmianę animacji (nie pamiętam jaka ;d) speed = 8 } else { //Zmiana na chodzenie speed = 5 } i na przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 jesli chodzi o to zeby na zmiane poruszalszal sie (rozne animacje) to zrob w animation end gracza: if keyboard_check_pressed(vk_right) and sprite_index=spr_bieg2 { x += 5 // tutaj dajesz zeby chodzil w prawo sprite_index=spr_bieg // tutaj pierwszy bieg } else { x += 5 sprite_index=spr_bieg2 //tutaj drugi bieg } dalem z bani i nie wiem czy dziala, ale mozesz poprobowac. thx, Matt. EDIT: jesli powiedzmy masz ustawione w key_pressed : var_bieganie = 1 i w key_release : var_bieganie = 0 to mozesz w animation end dac: if var_bierganie = 1 { if sprite_index = spr_bieganie { sprite_index = spr_bieganie2 } else { sprite_index = spr_bieganie } } I wtedy powinno byc ze jesli wczytuje ze dany klawisz jest wcisniety to jesli skonczy sie jedna animacja daje druga i tak na zmiane ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się