Grela Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Chodzi o to że tak zrobiłem że wróg jest normalny a po iluś tam sekundach wsciekly i sie zamienia na tego wscieklego a za chwile znow w normalnego jak to zrobić ja próbowałem i mi nie wychodzi. I gdy wróg jest wsciekły to dotkniecie z nim wiąze sie ze smiercia hera a jak nie to po prostu go zabija. Jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Chodzi o to że tak zrobiłem że wróg jest normalny a po iluś tam sekundach wsciekly i sie zamienia na tego wscieklego a za chwile znow w normalnego jak to zrobić ja próbowałem i mi nie wychodzi. I gdy wróg jest wsciekły to dotkniecie z nim wiąze sie ze smiercia hera a jak nie to po prostu go zabija. Jak to zrobić?? je z mojego imo zgapiłeś gdzie typ wpada w furie co jakiś czas i wyrzuca bomby i zabija wszystko dookoła... i kto od kogo zgapia, musisz zrobić wroga i np alarm0=120+random(60) a w alarmie instance_change=choose(objektwrog1,objektwrog2,objektwrog3) to różni wrogowie i zrób im zachowanie i tyle( z bani pisałem mam gorączke sprawdźcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Chodzi o to że tak zrobiłem że wróg jest normalny a po iluś tam sekundach wsciekly i sie zamienia na tego wscieklego a za chwile znow w normalnego jak to zrobić ja próbowałem i mi nie wychodzi. I gdy wróg jest wsciekły to dotkniecie z nim wiąze sie ze smiercia hera a jak nie to po prostu go zabija. Jak to zrobić?? if alarm[0]=-1 {alarm[0]=room_speed*<iloscsekund>;rage=!rage}; A potem w evencie kolizji sprawdzasz czy rage jest true albo false. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 21 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Nie Lowrider mi chodzi o cos innego... to już sam zrobiłem jak byś wiedział...i aha ze on sie zmienia ze jest czerwony jak wsciekly a normalny jak niewściekły chodzi mi o sprita zmiany gdzie to dać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Nie Lowrider mi chodzi o cos innego... to już sam zrobiłem jak byś wiedział...i aha ze on sie zmienia ze jest czerwony jak wsciekly a normalny jak niewściekły chodzi mi o sprita zmiany gdzie to dać?? Zmieniasz kolor sprita na biały i ustawiaj image blend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Do jakiegoś tam alarmu: if(global.tryb == "zly") { global.tryb = "dobry"; hero.image_index = 0; //pierwsza klatka jest zła, druga dobra... to ustawia numer aktualnej klatki animacji... } else if(global.tryb == "dobry") { global.tryb = "zly"; hero.image_index = 1; } I w kolizji bohatera z tym ziomkiem if(global.tryb == "zly") { zycie -= 1; //czy cos takiego... } Oczywiście w Create zadeklarować tą zmienną...... To tak moim zdaniem nowicjusza :D Nie chce mi się teraz włączać GM'a, żeby sprawdzić....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się