Skocz do zawartości

Arkanoid


Rekomendowane odpowiedzi

No więc tak. W obiekcie który jest paletką zaznaczasz "Solid" potem przechodzisz do obiektu tej kulki, piłeczki czy jak tam to nazwałeś. Tworzysz puźniej warunek kloizji z paletką i dajesz takie klocki jak "Move to contact position" i prostego odbicia czyli "Bounce against objects". Oba masz w zakładce "Move" po prawej stronie (chyba to wiesz ;)). No i chyba tyle, jeśli nie wiesz gdzie sie wstawia warunki itd. to zapraszam do mojego kursu ;) Link do tematu z tym kursem jest >>Tutaj<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiales mnie dobrze. Mam tak, dodalem tez ten skrypt, aby byly realistyczne odbicia:

{
 if (other.x < x)
   { other.direction = 110 + 80*(x-other.x)/sprite_width;}
 else
   { other.direction = 70 + 80*(x-other.x)/sprite_width;}
 if (other.y > y) other.direction := 360-other.direction;
}

 

Piłka odbija sie normalnie, paletka klocki, paletka klocki, paletka klocki, koniec. Pilka sie zacina o paletke. <_<

 

BTW: Moze Source zaczepic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh. Ja już napisałem, oj dobra :D Zaraz zrobie przykład.

 

EDIT

Oto i on :] To realistyczne odbicie jakieś wadliwe, więc wykorzystałem klocek :D

http://members.lycos.co.uk/tymonbeczek/przyklad.gm6

Jak nie chce wejść przez kliknięcie to skopiuj adres do przeglądarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...