RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Mam poruszanie bohaetrem za pomocą direction i speed. Mam także dość cienkie solidy(ściany). Noi teraz kiedy się rozpędzę do wysokich speedów(ponad 20) to często zdaża mi się przebić przez te solidy. Kilka razy podczas testowania się zaklinowałem. Jakby co to kolizje sprawdzam przez event collision. Ma ktoś jakieś pomysły jak to załatwić. Ja kombinowałem ale nie wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 przy kolizji z tą cienką ścianą: speed=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Nie wiem czy to coś da - bo taki obiekt porusza sie o 20px czylimoże "przeskoczyć" sciane :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 if!(place_free(x+lengthdir_x(speed,direction),y+lengthdir_y(speed,direction)))speed=0 Voila! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Mam speed=0;. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 if distance_to_object(cienkasciana) <50 { speed=0; } w step Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 17 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2007 Po małym udoskonaleniu kod lowridera działa great. Dzięki, zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi