Skocz do zawartości

Object following


Gość members_display_name

Rekomendowane odpowiedzi

jak zrobic ze jak klikne na object1 to kamera podaza za object3 ,a nie za object2, a jak neda sie tak zrobic

to jak zrobic zeby kamera podazala za dwoma, czyli jak obiect2 jest na mapie to za nim, a jak object 3 jest na mapie to zanim

prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zrobic ze jak klikne na object1 to kamera podaza za object3 ,a nie za object2, a jak neda sie tak zrobic

to jak zrobic zeby kamera podazala za dwoma, czyli jak obiect2 jest na mapie to za nim, a jak object 3 jest na mapie to zanim

prosze o pomoc

 

Ustaw viewy. I tyle w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zrobic ze jak klikne na object1 to kamera podaza za object3 ,a nie za object2, a jak neda sie tak zrobic

to jak zrobic zeby kamera podazala za dwoma, czyli jak obiect2 jest na mapie to za nim, a jak object 3 jest na mapie to zanim

prosze o pomoc

 

najpierw w roomie ustawiasz viewy:

 

view0-object2 i view1-object3 (te Twoje)

 

no i przy akcji obiektu2

 

view_visible[0]=false;

view_visible[1]=true;

 

jak znowu klikasz i zmieniasz to:

przy akcji obiektu3

 

view_visible[0]=true;

view_visible[1]=false;

 

kombinuj z tym bo sam w grze z tym wykombinowałem i naprawdę działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się ale wtedy musisz ustawić dla viewów takie wartości żeby 2 ekrany ładnie wyglądały obok siebie,a żeby się tak stało to np przy jakieś akcji:

(jakby do tego co wyżej pisałem)

 

np:

 

view_visible[2]=true;

view_visible[3]=true;

 

te ekrany pokazują te Wasze wyżej wymienione obiekty tak że masz efekt 2 ekranów,jeśli Ci o to chodzi,musisz view 2 dla object2 i view 3 dla object3 ustawić aby stwarzał ten efekt,zrobisz to w zakładce views w roomach jak wyżej co odpisywałem kuberionowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niechcem cie straszyc ale ta gra ci wogole nie wyjdzie, z taka wiedza to bym sie za mmo nie bral.

 

if(global.typ='fbi')view_object[0]=player_fbi

if(global.typ='terrorist')view_object[0]=player_terrorist

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...