Skocz do zawartości

Chmury (Pseudo 3D)


Platyna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Robie mini gre pseudo 3D w której gracz będzie lecieć w "głąb rooma" omijając przeszkody. Nie jest to trudne, już takie gry robiłem, wystarczy zrobić by obiekty z czasem się powiększały (przybliżały). Ale mam problem ze zrobieniem chmurek z systemem cząsteczek które będę się tak powiększały by wyglądały jakby się przybliżały i znikały gdy są już jakby za kamerą. Jakby ktoś potrafił by zrobić jakiś przykład z takowymi chmurakami był bym wdzięczny. A jeżeli się nie uda zrobie poprostu chmurki rysunkowe ze spritów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wydaje mi się że dość jasno napisałem. Jak zrobić systemem cząsteczek takie chmurki które będą sprawiały wrażenie przybliżania się do gracza ("camery") gdyż gra jest PSEUDO 3D a nie normalne 3D ani 2D.

Trzeba je powiększać jakoś. Zwykłym spritem to nie problem ale nie potrafie takiej chmurki z particlesów tak powiększać by wyglądał jakby sie zbliżała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...