Skocz do zawartości

Cios w nos


Lollus

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Otóż mam HERO i ENEMY. Gdy naciskam przykładowo spacje, to zmienia mu się sprite na "spr_bije" i mam pytanko.

1. Jak zrobić, że gdy ENEMY zaliczy kolizję z pięścią to jest wyeliminowany, a gdy dotknie np. głowy HERO to HERO traci HP. Czy pięść ma być osobnym obiektem ?

 

2. Jak zrobić, że gdy ostatnim naciśniętym klawiszem był np. A to wykonuje jakąś akcję, oraz jeżeli A był naciśnięty jako ostatni ale biorąc pod uwagę tylko 2 klawisze (A i D) ?

 

Dziękuję & Pozdrawiam :bye1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no lepiej zrób oddzielny obiekt pięść to najprostsze rozwiązanie xd

a z tymi klawiszami to np. jezeli nacisniesz a:

if zmienna=0

{

zmienna=1

}

a w d:

if zmienna=1

{

zmienna=0

}

a pozniej tylko sprawdzasz wartośc zmiennej i przypisujesz akcyje xF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no lepiej zrób oddzielny obiekt pięść to najprostsze rozwiązanie xd

a z tymi klawiszami to np. jezeli nacisniesz a:

if zmienna=0

{

zmienna=1

}

a w d:

if zmienna=1

{

zmienna=0

}

a pozniej tylko sprawdzasz wartośc zmiennej i przypisujesz akcyje xF

 

kurde ta neosrada mnie dobija wywalcie tego posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...