Lollus Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Mam pytanie. Otóż mam HERO i ENEMY. Gdy naciskam przykładowo spacje, to zmienia mu się sprite na "spr_bije" i mam pytanko. 1. Jak zrobić, że gdy ENEMY zaliczy kolizję z pięścią to jest wyeliminowany, a gdy dotknie np. głowy HERO to HERO traci HP. Czy pięść ma być osobnym obiektem ? 2. Jak zrobić, że gdy ostatnim naciśniętym klawiszem był np. A to wykonuje jakąś akcję, oraz jeżeli A był naciśnięty jako ostatni ale biorąc pod uwagę tylko 2 klawisze (A i D) ? Dziękuję & Pozdrawiam :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 no lepiej zrób oddzielny obiekt pięść to najprostsze rozwiązanie xd a z tymi klawiszami to np. jezeli nacisniesz a: if zmienna=0 { zmienna=1 } a w d: if zmienna=1 { zmienna=0 } a pozniej tylko sprawdzasz wartośc zmiennej i przypisujesz akcyje xF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 no lepiej zrób oddzielny obiekt pięść to najprostsze rozwiązanie xd a z tymi klawiszami to np. jezeli nacisniesz a: if zmienna=0 { zmienna=1 } a w d: if zmienna=1 { zmienna=0 } a pozniej tylko sprawdzasz wartośc zmiennej i przypisujesz akcyje xF kurde ta neosrada mnie dobija wywalcie tego posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się