Skocz do zawartości

Zablokowane przechodzenie z room'a do room'a w 3D


maly158

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam taki mały problem:

są 2 room'y - kiedy odpalam każdy z nich oddzilnie wyszysko jest ok.

Ale jak ustawiłe obiekt (w roomie 1) z którym kolizja powoduje przejście do następnego room'a (do room'a 2) to jest katastrofa - sciany prznikają wzajemnie, pojawiają się obiekty których nie ma w tym room'ie,

podłoga wyświetla się w pionie itd.

 

Moje pytanie jak powinno prawidłowa wyglądać przejści z room'a do room'a w 3D ?

Na co należy zwrócić uwagę ?

 

Z góry dzięki za pomoc.

pozdrawiam

 

EDIT:

sorki za błąd w temacie (powinno być "wyglądać")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy opuszczaniu wylaczaj tryb 3d i po starcie nastepnego rooma znow wlacz tryb 3d

jak to nie pomoze to znaczy ze masz w roomie lub obiektach wlaczone persistent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy opuszczaniu wylaczaj tryb 3d i po starcie nastepnego rooma znow wlacz tryb 3d

jak to nie pomoze to znaczy ze masz w roomie lub obiektach wlaczone persistent

 

masz racje w jednym obiekcie miałem włączone Persistent

A co do wyłączenia trybu 3D - wystarczy d3d_end() czy powinienem też dezaktywować

(instance_deactivate_all()) wszystkie obiekty,

a po ponownym włączeniu trybu 3D aktywować (instance_activate_all()) je na nowo ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d3d_end() wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...