maly158 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Witam wszystkich. Mam taki mały problem: są 2 room'y - kiedy odpalam każdy z nich oddzilnie wyszysko jest ok. Ale jak ustawiłe obiekt (w roomie 1) z którym kolizja powoduje przejście do następnego room'a (do room'a 2) to jest katastrofa - sciany prznikają wzajemnie, pojawiają się obiekty których nie ma w tym room'ie, podłoga wyświetla się w pionie itd. Moje pytanie jak powinno prawidłowa wyglądać przejści z room'a do room'a w 3D ? Na co należy zwrócić uwagę ? Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam EDIT: sorki za błąd w temacie (powinno być "wyglądać") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 przy opuszczaniu wylaczaj tryb 3d i po starcie nastepnego rooma znow wlacz tryb 3d jak to nie pomoze to znaczy ze masz w roomie lub obiektach wlaczone persistent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly158 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 przy opuszczaniu wylaczaj tryb 3d i po starcie nastepnego rooma znow wlacz tryb 3d jak to nie pomoze to znaczy ze masz w roomie lub obiektach wlaczone persistent masz racje w jednym obiekcie miałem włączone Persistent A co do wyłączenia trybu 3D - wystarczy d3d_end() czy powinienem też dezaktywować (instance_deactivate_all()) wszystkie obiekty, a po ponownym włączeniu trybu 3D aktywować (instance_activate_all()) je na nowo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 d3d_end() wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly158 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Dzięki za pomoc właśnie sprawdziłem - wszysko działa !!! Pozdrawiam Zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi