Rookia Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Jak zrobic zeby ludzik(obslugiwany przez komputera) strzelal pociskami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Najprościej to w alarmie dać mu tworzenie pocisków. Ale to bedzie mało inteligentny ludzik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Jak zrobic zeby ludzik(obslugiwany przez komputera) mnie bil ? A więc zasadniczym problemem będzie, że ludzik nie wyjdzie z komputera i cie nie uderzy(tego nawet najdłuższe algorytmy nie załatwią). Możesz spróbować tak: DRAW(ludzik) draw_sprite(spr_ludzik,sprite_index,x,y); draw_sprite_ext(spr_bron,0,x,y,1,1,image_angle+angle,image_blend,1); Ustawiasz origin spr_ludzik na środek, a broni ustawić y na środku i x na minusie troche. W STEPIE(ludzik): if distance_to_object(obj_hero) then if angle > 0 then angle-=random(25) else angle+=random(25); image_angle=point_direction(x,y,obj_hero.x,obj_hero.y) Maske ludzikowi ustaw na spr_bron. I w hero w evencie kolizji z ludzikiem masz uderzenie. EDIT: Z ciekawości zapytam jak on ma być obsługiwany przez komputer?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się