RaistlinBlackRobe Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 W d3d mam ustawioną projekcję na TPV i stworzyłem model, przekonwenterowałem marzipanem na mod i chę nim obracać więc ustawiam: d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_set_translation(x,y,z); d3d_transform_add_rotation_x(90); d3d_transform_add_rotation_z(direction); d3d_model_draw(Dragon_Id,x,y,z,background_get_texture(tex_dragon)); d3d_transform_set_identity(); Model porusza się w jednym punkcie po osi z(raz pod plansza raz nad), zupełnie wbrew objektowi. Help! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_set_translation(x,y,z); d3d_transform_add_rotation_x(90); d3d_transform_add_rotation_z(direction); d3d_model_draw(Dragon_Id,0,0,0,background_get_texture(tex_dragon)); d3d_transform_set_identity(); jak dajesz transform to pozycja modelu na (0,0,0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 d3d_transform_set_identity(); d3d_transform_set_translation(x,y,z); d3d_transform_add_rotation_x(90); d3d_transform_add_rotation_z(direction); d3d_model_draw(Dragon_Id,0,0,0,background_get_texture(tex_dragon)); d3d_transform_set_identity(); jak dajesz transform to pozycja modelu na (0,0,0) Niestety dalej to samo. :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 w takim razie wina lezy po stronie modelu lub kodu poruszania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 w takim razie wina lezy po stronie modelu lub kodu poruszania Poruszanie: speed+=.<wartość> i direction+=1 (w eventach keyboard). Model: Robiony w blenderze i wyexportowany na obj a następnie marzipanem na mod. View: xf=player.x-sin(degtorad(dir+90))*200 yf=player.y-cos (degtorad(dir+90))*200 zf=player.z+z xt=player.x yt=player.y zt=player.z d3d_set_projection(xf,yf,zf, xt,yt,zt, 0,0,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 hmm, nie za bardzo kumam co ma z tym wspolnego projekcja xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 hmm, nie za bardzo kumam co ma z tym wspolnego projekcja xD Podałem na wszelki wypadek, gdyby się mogło przyczynić do rozwiązania problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 to zapodaj projekt to moze ktos pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 to zapodaj projekt to moze ktos pomoze Proszę Niestety gmk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 uu, to ja nie pomoge, niestety gm6 uzywam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się