Game Build Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Kiedy w jakimś programie 3D np. 3Ds max zrobimy model człowieka+animację szkieletu to jak dodajemy broń aby postać ją nosiła/trzymała w ręku i celowała nią... Bronie można przecież zmieniac (granat,postolet,karabin) to jak dajemy miejsce w którym dana brań ma się trzymać - ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 Jeżeli chodzi ci o dodawanie broni w Game Maker to pokombinuj z draw_sprite albo instance_create ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Game Build Opublikowano 2 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 W PROGRAMIE 3D GAME STUDIO...ale model postaci normalnie robimy wtedy bez żadnych broni tak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2007 powinienes robic kazdy model z kazda bronia, ale to bywa irytujace, wiec mozesz zrobic matematycznie wyliczany szkielet i do wspolrzednych dloni przytwierdzasz bron, ale to nieco trudne (w gm to latwe ale nie wiem jak sie w tym programie kod psze to trodno mi powiedziec). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się