koziu Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Hello. Pytanie takie: Mam obiekt, ktory ma sprite o wymiarach 200x200. Ale w draw rysuje go przeskalowany (czyli np. wyswietla sie jako 100x75). Mam tez zdarzenie kolizji dla tego obiektu i tu jak latwo sie domyslec bierze mi maske 200x200. Jak zakodowac cos takiego aby maska dopasowala sie do tego co jest rysowane? tak mam w draw obiektu: draw_sprite_ext(sprite_index,-1,x,y,scalex,scaley,0,c_white,1); // tu trzeba dopasowac maske dzieki za pomoc :) pozdrawiam, koziu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 draw_sprite_ext(sprite_index,-1,x,y,scalex,scaley,0,c_white,1); image_xscale=scalex image_yscale=scaley Proste, i bez gadania :] ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziu Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Dziekowka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się