Gość Kuberion Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 jak zrobic aby kamera podazala za dwoma objectami probowalem w views ale kamera podaza za jednym bardzo prosze o pomoc z gory dzieki :bye1: :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Ale jak to... za dwoma? Nie rozumiem, czy chodzi ci może o tzw. split screen, czyli dwa widoki obok siebie i każdy pokazuje co innego? Był gdzieś chyba przykład na GMClanie, radzę poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 robie gre wyscigowa z gory i chce ze jak obj1 wyprzedzi obj2 to kamera podaza za obj1 Edit: a tak wogole da sie take cos zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-[PhariseuS]- Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Oczywiście że się da, za pomocą GML. Musisz tylko określić warunek, w którym obj1 wyprzedza obj2 - czy na przykład obj1.y>obj2.y, albo co tam masz, bo nawet nie wiem, jak to jest skonstruowane. Jednakowoż, będzie to wyglądało tak if (obj1 wyprzedza obj2 - jak mówię, warunek sam skonstruuj) view_object[numer widoku, prawdopodobnie 0]=obj1; else view_object[jak wyżej, wpisz tu numer widoku, którego sprawa dotyczy]=obj2; powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kuberion Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 ok dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się