Skocz do zawartości

Izometryczny space marine


Micanser

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji mam pytanie, jaki sposob na zrobienie swiatla mi radzicie bez używania surface'ów (aby jasno było tylko przy swiatłach), chodzi mi o to by był jak najmniej pamięciożerny.

No wiec ja mysle ze:

Step:
ciemno = distance_to_object(o_swiatlo)/100;

DRAW:
draw_clear_alpha(c_black,ciemno);

 

Jezeli Ci o taki efekt chodzi to dobrze :) A jezeli nie no to surface ja mysle beda najszybsze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...