Powell Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Mam problem Na "L" key mam ustawione instance_create(druid.x,druid.y,czar) ale object robi się tyle razy jak długo klawisz jest naciśnięty Ktoś coś poradzi? Edit. Szukając znalazłem: if(keyboard_check_pressed(***)) if(instance_exists(obj_czar))with(obj_czar)instance_destroy() // gdzie *** to jak mam wprowadzic klawisz "F"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Możesz zrobić na relase. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 Adamoscia... Ty po raz kolejny udowodniles, ze nie powinnes pomagac ludzia jak sam nie umiesz... Co do tematu: Zamiast tych *** powinienes wpisac: ord('F') Czyli kod powinien wygladac tak: if(keyboard_check_pressed(ord("F"))) // i dalej te blablalblablala :) DOWN@Adamosca: To sprawia, ze klawisz F bedzie wykrywany w keyboard_check... Inaczej ni w piec ni w dziesiec nie ruszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamosca Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 To ORD to co robi ? no akcja będzie wykonana raz, ale to samo ORD co oznacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 EDIT: mozna usunac post... inni pisza tak szybko, ze nie zdaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 @Adamosca: oznacza iż jest to znak ;p chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copperdragon Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 ORD jest funkcją, która zamienia znak na odpowiednią wartość. Akurat wielkim literom przyporządkowano akcje związane z odpowiadającymi im klawiszami na klawiaturze, co chyba jest logiczne. :) Zresztą to vk_left czy vk_right to też są w zasadzie liczby całkowite, tylko, że zamiast zapamiętywać je twórca po prostu wpisuje vk_coś. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się