Skocz do zawartości

Strzelanie


Grela

Rekomendowane odpowiedzi

W create hera:

 

gotowy=true

 

W strzelaniu hera:

 

if gotowy=true
{
th=instance_create(x,y,pocisk)
if dir=0 th.hspeed=8
if dir=1 th.hspeed=-8
gotowy=false
alarm[2]=30
}
else
{
}

 

 

 

Gdy dojdzie w objekcie hera do alarmu ustawionego w strzelaniu:

 

 

gotowy=true

 

Chodzi oto, że hero ma strzelać w odstępach jak się naciska ma ograniczenie sekundowe co 1 sekunde, ale on wogóle nie strzela gdzie jest błąd??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jestes pewien ze dales gotowy=true w alarm[2], a nie gdzie indziej?

Po drugie gdzies w kodzie stepowym mozesz miec kod ktory wciaz wylacza gotowosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec moze w drawie, nie jestem pewien, zapodaj projekt to sie poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej no bez jaj - nie jestem tam zarejestrowany to jak mam sciagnac? nie bede sie specjalnie rejestrowal -.-

O juz lepiej, zaraz lookne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a obiekt pocisk ma sprite'a? to dowodzi temu ze pocisk powstaje ale go nie widac, proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu: kod dziala dobrze, ale nie widac efektow bo nie ma sprite'a, poza tym musisz dodac interakcje pocisku z wrogami, to wszystko co trzeba zrobic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...