Grela Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 W create hera: gotowy=true W strzelaniu hera: if gotowy=true { th=instance_create(x,y,pocisk) if dir=0 th.hspeed=8 if dir=1 th.hspeed=-8 gotowy=false alarm[2]=30 } else { } Gdy dojdzie w objekcie hera do alarmu ustawionego w strzelaniu: gotowy=true Chodzi oto, że hero ma strzelać w odstępach jak się naciska ma ograniczenie sekundowe co 1 sekunde, ale on wogóle nie strzela gdzie jest błąd?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 A jestes pewien ze dales gotowy=true w alarm[2], a nie gdzie indziej? Po drugie gdzies w kodzie stepowym mozesz miec kod ktory wciaz wylacza gotowosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 A jestes pewien ze dales gotowy=true w alarm[2], a nie gdzie indziej? Po drugie gdzies w kodzie stepowym mozesz miec kod ktory wciaz wylacza gotowosc Jest ze dalem w alarm[2]a gdzie ten kod moge miec??W stepie napewno nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 wiec moze w drawie, nie jestem pewien, zapodaj projekt to sie poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Prosze: http://www.gmclan.org/up1867_11_.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Ej no bez jaj - nie jestem tam zarejestrowany to jak mam sciagnac? nie bede sie specjalnie rejestrowal -.- O juz lepiej, zaraz lookne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Chyba wiem:P ma byc: alarm[2]=30 gotowy=false zmieniałes gotowy na flase przed nastawieniem alarmu :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 a obiekt pocisk ma sprite'a? to dowodzi temu ze pocisk powstaje ale go nie widac, proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Czemu??A poprawiłeś projekt?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 po prostu: kod dziala dobrze, ale nie widac efektow bo nie ma sprite'a, poza tym musisz dodac interakcje pocisku z wrogami, to wszystko co trzeba zrobic :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się