Cruel_boy Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 A więc tak... ... jezeli jestem przy DWOCH wrogach ( nie kolizja, tylko distance_to_object ) i nacisne jakis przycisk, to robi ( oczywiscie hero ) animacje i odejmuje np 25 hp gosciom. jak to zrobic? Czy w ogole mozna cos takiego zrobic... :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 No skoro uzywasz distance_to_object to w czym problem? =o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 no to jak? no co, dwa razy napisac distance to object? xd nie no bardzo prosze o odpowiedz (PS. W FaQ tego nie widzialem, ale jak zrobic na alarmach zeby cos sie robilo co sekunde? Na dokumentacje nie patrzylem, ale chyba popatrze. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 No daj wrogom parent i potem w sprawdzaniu dystansu odwołuj się do parenta :U co do alarmu: alarm[n]=room_speed*ilosc sekund ktore chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Nawet nie wiem co to parent i jak się tym obsługiwać... O_O Można kod w całości? xD Wiem n00bem jestem, że proszę o cały kod... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Echhhh ja już nie mam siły tłumaczyć - szukajka or help :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 No prosze... jak nie Yoda to ktos inny... bardzo chcialbym wiedziec :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 No parent to inaczej rodzic dla obiektów... robisz obiekt enemy_parent ustawiasz go wszystkim wrogom i potem przy sprawdzaniu dystansu dajesz enemy_parent ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 zakumalem... pozostaje tylko jedno xD jak dac obiekt do parentu :) xd juz wiem nie daje jeszcze koniec topicu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 jak dac obiekt do parentu Chyba jak dać parent OBIEKTOWI :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 albo w skrypcie zaznaczyć other. To wtedy jednemu. Temu co do tego podejdzie. ten sam problem mialem kiedyś z podnoszeniem diamentów, wtedy wszystkie mi się niszczyły :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 @up: lol?? ty wiesz o czym my w ogóle rozmawiamy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 jeszcze jeden problem, jak zrobic by sie zmienial sprit i animacja sie rozpoczela? a po animacji powrot do zwyklego sprita? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 użyj eventu animation end :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 jeszcze jeden problem, jak zrobic by sie zmienial sprit i animacja sie rozpoczela? a po animacji powrot do zwyklego sprita? AKCJA: sprite_index=spr_atak; image_speed=<szybkośćanimacji>; ANIMATION END: sprite_index=spr_hero; image_speed=<poprzedniaszybkość>; EDIT: @up: To się nazywa szybko klepać w klawiaturę. ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 dziex wszystkim topic nadal nie zamykam EDIT: jest jednak problem :( wszystko tak zrobilem, ale nie robi mi animacji... a kod mam taki: if distance_to_object(Parent_wrog); { if (keyboard_check(ord('Z')) ); sprite_index=KG; image_speed=0.3; } nie wiem co jest zle, ale na pewno jest cos zle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 Z tego kodu wynika że zmieni tego sprita TYLKO jesli wciśnięta jest litera "z" :P Najlepiej podeślij projekt :U @down: sry - .gmk - nie otworze :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 19 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2007 up@ i o to chodzilo! ze jak sie zblize do goscia, nacisne Z to wtedy mi go atakuje ( a tak w ogole, gosci ) EDIT: przyklad: https://gmclan.org/up2883_12_new.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się