Pablo-GM Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Witam mam zrobiona tarcze i chce zrobic ze jak najade na nia kursorem to powstaje biale przezroczyste okienko z napisek Demon shield nie wziolem tego z tibi xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Rysuj to okienko i rysuj na nim tekst -.- co za problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 OMG przez draw tez mozna a mi nie chodzi przez sprity ma byc zrobione przez draw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copperdragon Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 draw_set_alpha(0.5) //masz zarejestrowanego GMa, prawda? Inaczej półprzezroczyste tło okienka będziesz musiał zrobić przy pomocy sprite'a draw_set_color(c_white) //kolor okienka draw_rectangle(x1,y1,x2,y2,0) //za x1,y1,x2,y2 podaj współrzędne lewej górnej i prawej dolnej krawędzi prostokąta draw_set_alpha(1) //ustawia nieprzezroczystość na 1 draw_set_font(nazwaczcionki) //ustawia fonta draw_set_color(c_black) //ustawia kolor tekstu draw_set_valign(fa_middle) //wyrównanie tekstu do środka względem pionowej współrzędnej draw_set_halign(fa_center) //fa_left, jeśli chcesz, by tekst był wyrównany do lewej draw_text(x,y,'Demon shield') //za x podstaw średnią x1 i x2, jeśli tekst jest wyrównany do środka, za y podstaw średnią y1 i y2 Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe. Oczywiście wszystko w draw Event. ;) I mam nadzieję, że ja dobrze cię zrozumiałem, tj. że chodziło o to, by nie rysować przy pomocy sprite'ów. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bixon Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 No to tak Ci powiedział... EDIT: Nie widziałem tego posta wyżej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 OMG przez draw tez mozna a mi nie chodzi przez sprity ma byc zrobione przez draw No a myślisz że o czym ja mówiłem :o Mówiąc rysuj to okienko miałem na myśli albo narysowac sprite okienka albo rysowac prostokąty -.- echhh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Create: mouseEnter = 0; Mouse Enter: mouseEnter = 1; Mouse Leave: mouseEnter = 0; Draw: if( mouseEnter ) { // Przezroczystość draw_set_alpha( 0.8 ); // Okienko draw_set_color( c_black ); draw_rectangle( mouse_x, mouse_y, mouse_x + 140, mouse_y + 80, 0 ); // Ramka draw_set_color( c_red ); draw_rectangle( mouse_x, mouse_y, mouse_x + 140, mouse_y + 80, 1 ); // Tekst draw_set_color( c_blue ); draw_text( mouse_x + 20, mouse_y + 10, "Demon Shield" ); } ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copperdragon Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 O rety! Ileś odpowiedzi i wszystkie mogą być właściwe (choć np. przedmówca nie uwzględnił, że okienko powinno być przezroczyste). Wniosek dla autora: niech precyzuje swoje wypowiedzi. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Twoj kod Max robi tak ze objectu wogule nie ma na ekranie wiec dalej czekam na odp :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copperdragon Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Twoj kod Max robi tak ze objectu wogule nie ma na ekranie wiec dalej czekam na odp :crying: A mój kod? I masz zarejestrowanego, tak? ---Edit--- A zdarzenia podane przez Maxa dawałeś do obiektu tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 PabloooGM się dziwisz? musisz teraz po prostu wstawić własne drawowanie obiektu np. przed tym kodem w draw daj to: draw_sprite_ext( sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); I gra gitara. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 Max jestes wielkie dzieki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się