Skocz do zawartości

Zablokowane Chód >>> Lot >>> Chód


Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak:

Mam poruszanie się za pomocą zmieniania x i y. Napisałem coś co powinno podczas poruszania się zacząć lot. Wygląda to tak:

STEP:

if keyboard_check(ord('z'))
    {if (skos=0 && skok=0) then
        switch(keyboard_key)
        {case vk_left: skok=1; depth=-1000; sprite_index=spr_dragon_fly_l; repeat(20){x-=16}; alarm[0]=20; break;
        case vk_up: skok=1; depth=-1000; sprite_index=spr_dragon_fly_u; repeat(20){y-=16}; alarm[0]=20; break;
        case vk_right: skok=1; depth=-1000; sprite_index=spr_dragon_fly_r; repeat(20){x+=16}; alarm[0]=20; break;
        case vk_left: skok=1; depth=-1000; sprite_index=spr_dragon_fly_d; repeat(20){y+=16}; alarm[0]=20; break;};};

ALARM[0]:

skok=0;
depth=0;
switch(sprite_index)
    {case spr_dragon_fly_l: sprite_index=spr_dragon_walk_l; break;
    case spr_dragon_fly_u: sprite_index=spr_dragon_walk_u; break;
    case spr_dragon_fly_r: sprite_index=spr_dragon_walk_r; break;
    case spr_dragon_fly_d: sprite_index=spr_dragon_walk_d; break;};

Poruszanie się jest na eventach left right up i down.

Problem: nic się nie dzieje, a wcześniej gdy lot był w evencie "z" to trzeba było trzymać z i nacisnąć sztrzałkę, a wtedy dragon pokonywał drogę za całą pętlę repeat(w jednym momencie za wszytskie stepy), zamachał skrzydłami i siadł dziad jeden. Help.

EDIT:

Uff, udało mi się samemu poradzić. Może kiedyś zrobię z tego przykład(po części by to rozwiązywało problemy z klonami pierwszych części gta). Zamykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...