RaistlinBlackRobe Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 Więc tak: Mam poruszanie się za pomocą zmieniania x i y. Napisałem coś co powinno podczas poruszania się zacząć lot. Wygląda to tak: STEP: if keyboard_check(ord('z')) {if (skos=0 && skok=0) then switch(keyboard_key) {case vk_left: skok=1; depth=-1000; sprite_index=spr_dragon_fly_l; repeat(20){x-=16}; alarm[0]=20; break; case vk_up: skok=1; depth=-1000; sprite_index=spr_dragon_fly_u; repeat(20){y-=16}; alarm[0]=20; break; case vk_right: skok=1; depth=-1000; sprite_index=spr_dragon_fly_r; repeat(20){x+=16}; alarm[0]=20; break; case vk_left: skok=1; depth=-1000; sprite_index=spr_dragon_fly_d; repeat(20){y+=16}; alarm[0]=20; break;};}; ALARM[0]: skok=0; depth=0; switch(sprite_index) {case spr_dragon_fly_l: sprite_index=spr_dragon_walk_l; break; case spr_dragon_fly_u: sprite_index=spr_dragon_walk_u; break; case spr_dragon_fly_r: sprite_index=spr_dragon_walk_r; break; case spr_dragon_fly_d: sprite_index=spr_dragon_walk_d; break;}; Poruszanie się jest na eventach left right up i down. Problem: nic się nie dzieje, a wcześniej gdy lot był w evencie "z" to trzeba było trzymać z i nacisnąć sztrzałkę, a wtedy dragon pokonywał drogę za całą pętlę repeat(w jednym momencie za wszytskie stepy), zamachał skrzydłami i siadł dziad jeden. Help. EDIT: Uff, udało mi się samemu poradzić. Może kiedyś zrobię z tego przykład(po części by to rozwiązywało problemy z klonami pierwszych części gta). Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi