Skocz do zawartości

Warunek - sprit w obiekcie.


Lollus

Rekomendowane odpowiedzi

1.Jak zrobić,że gry obiekt obj_hero ma aktualnie wyświetlany spr_cos to powoduje wykonanie jakiejś akcji ?

 

2.Jak zrobić, że np. pod koniec gry wartość zmienna_1 jest dodawana do zmienna_2 bądź zamieniana na punkty?

 

Dzięki i pozdrawiam :bye1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Jak zrobić,że gry obiekt obj_hero ma aktualnie wyświetlany spr_cos to powoduje wykonanie jakiejś akcji ?

if sprite_index = spr_cos
//wykonaj jakąś akcję

 

2.Jak zrobić, że np. pod koniec gry wartość zmienna_1 jest dodawana do zmienna_2 bądź zamieniana na punkty?

 

Dzięki i pozdrawiam :bye1:

W zdarzeniu zakończenia gry:

zmienna_2 += zmienna_1
//dodawanie jednej zmiennej do drugiej
punkty = zmienna_1
//zamiana zmiennej 1 na punkty, tj. punkty przyjmują wartość zmiennej 1

Oczywiście, te zdarzenia należy wpisać w akcji Control >> Execute a piece of code.

 

Aha, jeśli robisz minigrę na punkty, której akcja dzieje się w jednym pokoju, to chyba odpowiednim warunkiem będzie Other >> Room End.

---Edit---

szybcy jesteście ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...