Lollus Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 1.Jak zrobić,że gry obiekt obj_hero ma aktualnie wyświetlany spr_cos to powoduje wykonanie jakiejś akcji ? 2.Jak zrobić, że np. pod koniec gry wartość zmienna_1 jest dodawana do zmienna_2 bądź zamieniana na punkty? Dzięki i pozdrawiam :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 1. w obj_hero step : if sprite_index == spr_cos { //akcja } 2. punkty = zmienna1+zmienna2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 EDIT Juz masz od Miska xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copperdragon Opublikowano 17 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2007 1.Jak zrobić,że gry obiekt obj_hero ma aktualnie wyświetlany spr_cos to powoduje wykonanie jakiejś akcji ? if sprite_index = spr_cos //wykonaj jakąś akcję 2.Jak zrobić, że np. pod koniec gry wartość zmienna_1 jest dodawana do zmienna_2 bądź zamieniana na punkty? Dzięki i pozdrawiam :bye1: W zdarzeniu zakończenia gry: zmienna_2 += zmienna_1 //dodawanie jednej zmiennej do drugiej punkty = zmienna_1 //zamiana zmiennej 1 na punkty, tj. punkty przyjmują wartość zmiennej 1 Oczywiście, te zdarzenia należy wpisać w akcji Control >> Execute a piece of code. Aha, jeśli robisz minigrę na punkty, której akcja dzieje się w jednym pokoju, to chyba odpowiednim warunkiem będzie Other >> Room End. ---Edit--- szybcy jesteście ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się