Pablo-GM Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Witam uzywam przykladu chodzenie ala almora i chce zrobic ze jak klikne na zbroje to widac ze gracz ja ubral ale change sprite tu chyba nie da rady jak to zrobic :P Wiec prosze o jakis kod albo przyklad z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Hmmm rysować odpowiedni sprite :? @down: Ale tam jest na draw_sprite_ext(...) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 if zbroja=1 then sprite_index=zbroja1 no to draw sprite_ext :) jeden ch.. że sie tak wyraże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ej ej bo robie tak mam menu z eq tam ustawiam co ubrane co nie i chce zrobic zeby po ubraniu widac bylo jak jest ubrana a jak dam to ona najdzie na bohatera a ona ma na nim dobrze wygladac tak jak w sygnaturce Yody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 nie rozumiem. samo sie przeciez nie narysuje.. a zeby sie wyglad zmienial to proty watunek ktory masz wyzej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 @Pabloooo: No normalnie daj odpowiednie warunki i rysuj sprity, ludzie to podstawy - zwykłe zmienne ;( Nie załamujcie mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 To mam dac ten kod ? if zbroja=1 then sprite_index=zbroja1 i nie wiem ocb mam Obj_zbroja i Obj_Hero po ubraniu zmienia sie tylko wyglad ubranie wiec podajcie inny kod bo ten nie pasi mi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 No to co ty w końcu chcesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 draw_sprite(spr_hero,0,x,y) if(zbroja=1)draw_sprite(spr_zbroja,0,x,y) if(miecz=1)draw_sprite(spr_miecz,0,x,y) if(helm=1)draw_sprite(spr_helm,0,x,y) <itd...> to w drawie bohatera i pamietaj ze to co ma byc wyzej to na koniec kodu dajesz, rozumiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Ojj w Almora online masz(miales)tak jak wezmiesz zbroje koles sie zmienia na kolesia ze zbroja zobacz w przykladzie chodzenie ala almora jest cialo i glowa oddzielnie wiec body musi sie zmieniac nie wiem jak inaczej to tlumaczyc XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 Nie gralem w almore (i ciesze sie z tego bo nie wiem co stracilem xD), do tego przykladu tez nie zagladalem (bo mi sie nie chce i wogole to rzadko zagladam w przyklady) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2007 No daj ten kod psichixa w draw ciała i ustaw odpowiednie zmienne... a jak nie wiesz jak to zrobić to se daruj i się podstaw poucz... -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 A nie łatwiej wszystkie zbroje do jednego sprita(index zerowy ustaw jako ciało bez zbroi). Robisz zmienną eqarmor, która mówi jaka zbroja jest ubrana. I zmieniasz w draw_sprite_ext drugi argument(czyli subimage) z 0 na eqarmor czyli: draw_sprite_ext(spr_armor, eqarmor, x, y, itd.) Nie muszę chyba mówić, że przy zakładaniu zbroi zmieniasz tą zmienną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 To mam dac ten kod ? if zbroja=1 then sprite_index=zbroja1 i nie wiem ocb mam Obj_zbroja i Obj_Hero po ubraniu zmienia sie tylko wyglad ubranie wiec podajcie inny kod bo ten nie pasi mi :P musisz jeszcze mieć zmienną zbroja i spritea zbroja 1.. kod taki jak podalem w draw, albo jak podal ktorykolwiek z poprzednikow, a jak zgarniasz zbroje to wtedy zbroja=1. jak zgarniasz jakas lepsza zbroje analogicznie - zbroja =2 i wtedy spr to zbroja 2.. ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolfoxer Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 On chyba nie wiem jak całośc scalić ze swoją grą... jeśli tak to zapodaj plik projektu swój :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 http://www.gmclan.org/up2336_11_PrzykladCh...AlaAlmora2.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się