Skocz do zawartości

Przed i po


Pablo-GM

Rekomendowane odpowiedzi

draw_sprite(spr_hero,0,x,y)
if(zbroja=1)draw_sprite(spr_zbroja,0,x,y)
if(miecz=1)draw_sprite(spr_miecz,0,x,y)
if(helm=1)draw_sprite(spr_helm,0,x,y)
<itd...>

to w drawie bohatera i pamietaj ze to co ma byc wyzej to na koniec kodu dajesz, rozumiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gralem w almore (i ciesze sie z tego bo nie wiem co stracilem xD), do tego przykladu tez nie zagladalem (bo mi sie nie chce i wogole to rzadko zagladam w przyklady)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie łatwiej wszystkie zbroje do jednego sprita(index zerowy ustaw jako ciało bez zbroi).

Robisz zmienną eqarmor, która mówi jaka zbroja jest ubrana.

I zmieniasz w draw_sprite_ext drugi argument(czyli subimage) z 0 na eqarmor czyli:

draw_sprite_ext(spr_armor, eqarmor, x, y, itd.)

Nie muszę chyba mówić, że przy zakładaniu zbroi zmieniasz tą zmienną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mam dac ten kod ? if zbroja=1 then sprite_index=zbroja1 i nie wiem ocb mam Obj_zbroja i Obj_Hero po ubraniu zmienia sie tylko wyglad ubranie wiec podajcie inny kod bo ten nie pasi mi :P

musisz jeszcze mieć zmienną zbroja i spritea zbroja 1..

kod taki jak podalem w draw, albo jak podal ktorykolwiek z poprzednikow, a jak zgarniasz zbroje to wtedy zbroja=1. jak zgarniasz jakas lepsza zbroje analogicznie - zbroja =2 i wtedy spr to zbroja 2.. ehh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...