GMcliker Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Jak zrobić że plecak i życie podązają za bohaterem .Zrobiłem już że okno podąża za bohaterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Tak samo jak okno :P Czyli najlatwiej: view_xview view_yview :twisted: Chyba znasz te komendy :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Nie znam ,powiedz czy ten kod dać w create??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 W Draw Event: Jak masz przykladowo: draw_sprite(.....) To zamiast x i y wpisujesz: view_xview + pozycja view_yview + pozycja Tu gdziez pozycja oznacza pozycje w view... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 3 takie same tematy na stronie głównej.. o co wam chodzi? przeciez tu juz nawet "szukaj" potrzebne nie jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Lol...cholerni nabijacze postów EDit:Pomyliłem sie... Jest error. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się