Nirvan Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Jak zrobić że gdy zginie potwór to żyby było 20% na 1 drop z 4 itemów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Że co? :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 funkca* random \ specjalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 W potworze: W create: szansa=noone W step: if zycie_potwora<1 { szansa=random(100) if szansa <=20 && szansa > 0 { //przedmiot na ktorego jest szansa 20% } instance_destroy(); } Chyba tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 A nie lepiej: var chance, type; chance=round(random(5)); type=round(random(4)); if (chance==1) { switch(type) { case 1: //tworzenie itema 1 break; case 2: //... 2 break; case 3: //... 3 break; case 4: //... 4 break; } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się