Pablo-GM Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 https://gmclan.org/up2522_11_Paski2.html Dalem to w tytm przykladzie bo nie dam kodu mojej gry bo jest online to bys sie nie dowiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Uwierz, dowiedzialbym sie, nie takie rzeczy widzialem... Po pierwsze: nie 'mp_potential_step(gracz.x,gracz.y, 0.3, 0 )' a 'mp_potential_step(tx,ty, 0.3, 0 )' Bo po co robilismy te tx i ty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Ale dalem Ci caly kod do tworzena potwoka wiec w czym problem ale z tym tx i ty to za daleko chodza maja ciagle isc za bohaterem a jak bohater stoi to gdzies chodza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Oto zalatwiony problem: https://gmclan.org/up1105_11_Paski2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się