Skocz do zawartości

Zablokowane File is not opened for reading ...


Rekomendowane odpowiedzi

Tylko nie wiem czego! OWN3D

 

Tak wygląda Create w Camera

 

{

//Always denfine all textures only once

global.Railgun_tex = background_get_texture(bac_Railgun)

global.Bullet_tex = background_get_texture(bac_Bullet)

global.Floor_tex = background_get_texture(bac_Floor)

 

//Load any models

railgun_model = createFromObj('rail.obj',1) //This loads and external obj model format

 

//Declare Local Vars

bearing=0 //used for horizontal mouse movement

pitch=0 //used for vertical mouse movement

 

//Used for mouse look calculations

vector_x=0

vector_y=0

vector_z=0

BobAngle=0

 

//Set's the cameras viewing height

z=75

 

//Set's the cameras maximum movment speed

max_speed = 7

 

kick=0 //Var for gun recoil

gun_h=6 //Set's the guns horizontal offset in relation the the cameras centre, positive numbers move to the right and negative numbers move to the left

gun_z=3 //Set's how far the gun is set from the player

 

can_shoot = true //Allow shooting

 

 

d3d_start() //Start 3D Mode

d3d_set_culling(1) //

d3d_set_hidden(1) //Don't show hidden surfaces

d3d_set_fog(true,c_gray,3000,12000) //Set some fog

texture_set_interpolation(1) // Interpolate between pixels, remove this line to see the diffrence

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...