fervi (Skovv) Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Chciałem odświeżyć starą gierkę i mam taki problemik ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object Obj_Camera: File is not opened for reading. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 A co my duchy święte? Może byś podał dokładniejsze dane -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 http://rapidshare.com/files/67617057/empire_shooter.gmk.html Masz tu gierkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-loc Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 czegoś tu brakuje, bo nie może otworzyć... :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Tylko nie wiem czego! OWN3D Tak wygląda Create w Camera { //Always denfine all textures only once global.Railgun_tex = background_get_texture(bac_Railgun) global.Bullet_tex = background_get_texture(bac_Bullet) global.Floor_tex = background_get_texture(bac_Floor) //Load any models railgun_model = createFromObj('rail.obj',1) //This loads and external obj model format //Declare Local Vars bearing=0 //used for horizontal mouse movement pitch=0 //used for vertical mouse movement //Used for mouse look calculations vector_x=0 vector_y=0 vector_z=0 BobAngle=0 //Set's the cameras viewing height z=75 //Set's the cameras maximum movment speed max_speed = 7 kick=0 //Var for gun recoil gun_h=6 //Set's the guns horizontal offset in relation the the cameras centre, positive numbers move to the right and negative numbers move to the left gun_z=3 //Set's how far the gun is set from the player can_shoot = true //Allow shooting d3d_start() //Start 3D Mode d3d_set_culling(1) // d3d_set_hidden(1) //Don't show hidden surfaces d3d_set_fog(true,c_gray,3000,12000) //Set some fog texture_set_interpolation(1) // Interpolate between pixels, remove this line to see the diffrence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 .gmk jest pod GM 7.0 :) Więc sie nie tworzy na GM 6.1 EDIT: Nie zauważyłem że fervi dopisał kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 railgun_model = createFromObj('rail.obj',1) //This loads and external obj model format Masz ten model w folderze z grą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Mam 7.0 -.- Nie mam :/ Nie wiem czy było OK, przez przypadek skasowałem, dziękuję Yoda i pozostałym za pomoc Close Topic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi