GMcliker Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Witam,chodzi mi przykład paska z plecakiem i innymi rzeczami ,który podąża za bohaterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Użyj opcji szukaj! :ranting2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Uwzględniasz view_xview i view_yview podczas rysowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrex1995 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Ja coś takiego miałem w jakimś przykładzie: draw_healthbar(x-8,y-8,x+8,y-13,zycie,c_black,c_red,c_green,90,1,1) zycie - to jest zmienna zycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 ale jemu o podążający chodzilo za bohaterem ;p powinno być draw_healthbar(gracz.x-8,gracz.y-8,gracz.x+8,gracz.y-13,zycie,c_black,c_red,c_green,90,1,1) Czy jakos tak xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMcliker Opublikowano 8 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 A leżeście nie dokładni wiecej roboty... Jak to mówią pierwsze koty za płoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się