RaistlinBlackRobe Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Hehe. Myślę, że pytanie nie sprawi wam trudności. Otóż w mojej grze bohaterowi towarzyszą pomocnicy. z tymże ich liczba mnoga, aż prosi się o problem. Kiedy każdy tworzy swoją broń(objekt) to wszystkie stworzone bronie są trzymane przez jednego nieszczęśnika z tym najniższym id. Kod objektu broni: -DRAW: draw_sprite_ext(spr_weapon, 0, obj_hero.x + lengthdir_x(9,obj_hero.image_angle-70), obj_hero.y + lengthdir_y(9,obj_hero.image_angle-70), 3, 3, obj_hero.direction, image_blend, image_alpha); Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 obiekt obj_hero: event tworzenia broni (czyli tam gdzie masz kod tworzenia broni): temp_id=instance_create(x,y,obj_bron) // na poczatku kodu tworzenia broni dajesz zmienna do ktorej zapisany zostanie id broni temp_id.owner=id // potem stworzonej broni zapiszesz do zmiennej owner id bohatera ktory storzyl ta bron obiekt obj_bron: draw: // teraz zamiast rysowac wszystkie bronie jednemu bohaterowi, to kazda bron bedzie rysowana swojemu wlascicielowi (zmienna owner zawiera jego id) draw_sprite_ext(spr_weapon, 0, owner.x + lengthdir_x(9,owner.image_angle-70), owner.y + lengthdir_y(9,owner.image_angle-70), 3, 3, owner.direction, image_blend, image_alpha); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 28 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 obiekt obj_hero: event tworzenia broni (czyli tam gdzie masz kod tworzenia broni): temp_id=instance_create(x,y,obj_bron) // na poczatku kodu tworzenia broni dajesz zmienna do ktorej zapisany zostanie id broni temp_id.owner=id // potem stworzonej broni zapiszesz do zmiennej owner id bohatera ktory storzyl ta bron obiekt obj_bron: draw: // teraz zamiast rysowac wszystkie bronie jednemu bohaterowi, to kazda bron bedzie rysowana swojemu wlascicielowi (zmienna owner zawiera jego id) draw_sprite_ext(spr_weapon, 0, owner.x + lengthdir_x(9,owner.image_angle-70), owner.y + lengthdir_y(9,owner.image_angle-70), 3, 3, owner.direction, image_blend, image_alpha); Dzięki, o to dokladnie chodziło. Teraz widzę, że stworzyłem nie legendę a zakałe polskiej armi. :lol2: Nie no, żarcik taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi