fervi (Skovv) Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Witajcie :) Mam narazie klika pytań a konkretnie: - Jak zrobić w rpg, żeby czar trwał 30 sekund - Jak zrobić, żeby mana i życie regenerowało się raz na 10 sekund po 1 punkcie - Jak zrobić, żeby przymierze dobrych walczyło ze złymi a nie ze mną (jak jestem dobry) "Fęrvi Prąsi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 1. alarmy 2. alarmy i zmienne 3. zmienne EDIT: no dobra... 1. daj alarm na room_speed*30 i daj akcje konca czaru 2. room_speed*10 i np mana+=1 3. if dobry=false { akcja atakowania cie } else if dobry=true { akcja atakowania wroga } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 2. Alarm jakis room_speed*10 (1 sek) i w alarmie mana++ 3. Zmienne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Ale, może jakieś skrypty i gdzie to dać?? :) Bo powiedzieć, że samochód składa się z silnika i blach to każdy wie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Ale, może jakieś skrypty i gdzie to dać?? smile.gif A może by pan sam pokombinował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 @Yoda Nie pokombinowałbym -.- @Offtopic Mam problem z kodem var X,Y, xx, yy; xx = view_xview[0]; yy = view_yview[0]; X = obj_character.x; Y = obj_character.y; depth = -Y; draw_text(X-(string_width(obj_character.imie)/2)+(obj_character.sprite_width/2),Y-30,obj_character.imie); draw_health(X,Y-10,X+obj_character.sprite_width,Y-5,obj_character.hlt,obj_character.max_hlt); draw_set_color(c_black); draw_set_alpha(0.3); draw_rectangle(xx+10,yy+10,xx+200,yy+100,false); draw_set_alpha(1); draw_set_color(c_white); draw_text(xx+15,yy+15,'Exp: '+string(obj_character.exp)); draw_text(xx+15,yy+35,'Exp wymagane: '+string(obj_character.exp_wymagane)); draw_text(xx+15,yy+55,'Lewel: '+string(obj_character.lewel)); draw_text(xx+15,yy+75,'Zycie: '+string(obj_character.hlt)+'/'+string(obj_character.max_hlt)); draw_set_color(c_black); A to problem ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object obj_draw: Error in code at line 6: X = obj_character.x; at position 20: Unknown variable x Prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Czy obj_character jest w roomie? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 26 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Nie dałem, bo chciałem coś innego dać :) To dodam :/, a nie chcę ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 to moze if instance_number(obj_character)=1 { X = obj_character.x; Y = obj_character.y; } ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 27 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 nie, już działa zamieniłem obj_character na obj_dead i dodałem dead ;d zamykamy i pykamy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi