Skocz do zawartości

Zablokowane Problemy z maską


RaistlinBlackRobe

Rekomendowane odpowiedzi

Gra platformówka. Otóż jak mam maskę to mojego bohatera porywa gravity ignorując solid noi skrypt zatrzymywania się w kolizji. Jak narysuję drawem maskę to wszystko wydaje się piekne, tylko że:

-przy ruchu w bok gościu zatrzymuje się znaczną odległość przed solidem

-noi po prostu tragedia!!! ignoruje mi "sprite_index = spr_osotogari"!!!

Nie wiem czy skończe jaki kolwiek projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie! zaba.gif

Skąd mamy wiedzieć co jest źle, może pokaż co masz w draw i skrypty, które za to odpowiadają.

Hmm

DRAW:

draw_sprite(spr_mask, 0, x, y)
draw_sprite(spr_judoka, 0, x, y)

STEP:

if(place_free(x,y+1)) then {gravity=0.3;}else{gravity=0;};

COLLISION:

if(vspeed>0){move_contact_solid(270,1);}
if(vspeed<0){move_contact_solid(90,1);}
vspeed=0;

 

PS. Jestem spokojny! :angry: :angry: :angry:

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast:

draw_sprite(spr_judoka, 0, x, y)

Wpisz:

draw_sprite(sprite_index, 0, x, y)

w Create:

mask_index=spr_mask;

Problem rozwiązany! :)

Dzięki. Działa perfect.

@Maxpayn Moja wersja działa tak, że tori zachowuje się poprawnie nie tylko jak będzie lądował, ale także jak przygrzmoci głową w sufit. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...