RaistlinBlackRobe Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Gra platformówka. Otóż jak mam maskę to mojego bohatera porywa gravity ignorując solid noi skrypt zatrzymywania się w kolizji. Jak narysuję drawem maskę to wszystko wydaje się piekne, tylko że: -przy ruchu w bok gościu zatrzymuje się znaczną odległość przed solidem -noi po prostu tragedia!!! ignoruje mi "sprite_index = spr_osotogari"!!! Nie wiem czy skończe jaki kolwiek projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Spokojnie! Skąd mamy wiedzieć co jest źle, może pokaż co masz w draw i skrypty, które za to odpowiadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Spokojnie! Skąd mamy wiedzieć co jest źle, może pokaż co masz w draw i skrypty, które za to odpowiadają. Hmm DRAW: draw_sprite(spr_mask, 0, x, y) draw_sprite(spr_judoka, 0, x, y) STEP: if(place_free(x,y+1)) then {gravity=0.3;}else{gravity=0;}; COLLISION: if(vspeed>0){move_contact_solid(270,1);} if(vspeed<0){move_contact_solid(90,1);} vspeed=0; PS. Jestem spokojny! :angry: :angry: :angry: :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Zamiast: draw_sprite(spr_judoka, 0, x, y) Wpisz: draw_sprite(sprite_index, 0, x, y) w Create: mask_index=spr_mask; Problem rozwiązany! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Nie prościej w collision dać: move_contact_solid( 270, 3 ); vspeed = 0; :S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Zamiast: draw_sprite(spr_judoka, 0, x, y) Wpisz: draw_sprite(sprite_index, 0, x, y) w Create: mask_index=spr_mask; Problem rozwiązany! :) Dzięki. Działa perfect. @Maxpayn Moja wersja działa tak, że tori zachowuje się poprawnie nie tylko jak będzie lądował, ale także jak przygrzmoci głową w sufit. :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi