bartas Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Jak zrobić że jak nie ma na mapie playera to ekran idzie za jakimś innym obiektem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 if instance_number (player) albo if !instance_exists(...) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 to ja wiem tylko potem jaką instrukcje dać żeby ekran szedł za innym obiektem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 no to moze daj w stepie if instance_number(hero)=0 { view_xview=object.x+512; //jesli masz viewa x 1024 view_yview=object.y+382; //jesli masz viewa y 768 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Nie dziala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 if (instance_number(hero) == 0) { view_object=inny_obiekt; } :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Działa dzięki :) Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi