m@rcixxx Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Siemka ! Mam pewien problem - zrobiłem samochód z kilku objectów, (boki, przód, tył) i wszystko hulało do momentu, kiedy nie wjechałem w ścianę - wtedy wszystkie objecty ponakładały się na siebie (wszystkie zatrzymały się na ścianie) Wiecie jak zrobić, żeby tak nie było ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cruel_boy Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 najlepiej zrobic maske zeby nie bylo problemow z kolizja z solid lub move_contact_solid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 @up: no pewnie maske na kilka objectów :thumbsup: lub move_contact_solid ty wiesz do czego słuzy ta funkcja? a co do tematu: złożenie auta z kilku objectow to nie za dobry pomysł... Nie lepiej narysowaxc go z kilku spritów w jednym obiekcie? :P podaj kod na kolizję gdyż chyba tu siedzi problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Złożenie auta z kilku objectów to raczej dobry pomysł bo ja zrobiłem, że każda część auta psuje się osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Można to zrobić na jednym obiekcie i też każda część będzie psuć się osobno - jest na stronie nawet przykła wykrywania kolizji (która część sprita koliduje) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się