RaistlinBlackRobe Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Chodzi o to, aby przy tworzeniu nowego objektu wroga zmienna global.MonHealth była osobna dla każdego tego objektu, a także, aby przy nastąpieniu uderzenia w odpowiednią jednostkę zmieniała się odpowiednia zmienna. Przy okazji chodzi też o osobne image alpha dla każdego objektu(wsiąkanie zwłok). Dzięx z góry(jak zwykle :D ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 to nie rób globalnej tylko dla każdego potwora osobno... -.- image_alpha też dla kazdego obiektu jest osobne nawet jak to ten sam object_index <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 to nie rób globalnej tylko dla każdego potwora osobno... -.- image_alpha też dla kazdego obiektu jest osobne nawet jak to ten sam object_index <_< Działa dobrze. Dzięki za radę. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi