Gość Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Słuchajcie. Robię grę, w której można wybrać 4 postacie. I mam pytanie. Czy można zapisać postać np. do .ini tak, aby było w nim wszystko: sprite, który można zmieniać po wpisaniu innej ścieżki; broń, którą można usunąć po skasowaniu kodu i wszystkie jego włsściwości takie jak: ruch, życie, mana, skille i inne. I po dodaniu nowego ini tworzy się nowa postać. Mam nadzieje że zrozumiecie. Z góry dzieki :thumbsup: Prawdopodobnie to będzie troche grzebania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Można tak zrobić - poczytaj o zapisywaniu do ini... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 można :P wrrr... Yoda szybsza była xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Na ini już się trochę znam, ale nie wiem np. jak ustawić żeby czytało ścieżkę pliku a nie sprita i żeby zapisało ruchy i najważniejsze. Jak zrobić żeby gra czytała nowy plik ini? Jest chyba takie coś co szuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 ini_open('sprite.ini'); sprite_index = ini_read_real('Sekcja','Klucz','Wartosc'); ini_close(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się