Skocz do zawartości

Zapisywanie szczegółowe.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie. Robię grę, w której można wybrać 4 postacie. I mam pytanie. Czy można zapisać postać np. do .ini tak, aby było w nim wszystko: sprite, który można zmieniać po wpisaniu innej ścieżki; broń, którą można usunąć po skasowaniu kodu i wszystkie jego włsściwości takie jak: ruch, życie, mana, skille i inne. I po dodaniu nowego ini tworzy się nowa postać. Mam nadzieje że zrozumiecie. Z góry dzieki :thumbsup: Prawdopodobnie to będzie troche grzebania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ini już się trochę znam, ale nie wiem np. jak ustawić żeby czytało ścieżkę pliku a nie sprita i żeby zapisało ruchy i najważniejsze. Jak zrobić żeby gra czytała nowy plik ini? Jest chyba takie coś co szuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...