Paco Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Ten problem zajął mi wczoraj kilka godzin i nic nie wyszło. Kiedyś takie coś sam potrafiłem zrobić, ale zapomniałem już. :crying: Proszę was o pomoc!! :( Mój przeciwnik/npc musi poruszać się losowo w 4 kierunkach po kratkach 32px na 32px ze zmianą animacji i sprite'y wyjściowym - gdy znajduje się pomiędzy każdym ruchem(twarz obrócona w stronę ostatniego ruchu). Ruch powinien trwać w ten sposób: 1. Ruch po 2 sekundach 2. Po ruchu przerwa 1 sekundowa i zmiana sprite'a na taki, w którym postać stoi 3. Kolejne losowanie ruchu.. itp. Jeśli źle tłumaczę proszę pisać! :unsure: Postaram się wtedy przedstawić lepiej mój problem, ale wydaje mi się, że dobrze to napisałem. Proszę o szybkie odpowiedzi!! Bo już nie wytrzymuję nerwowo! :mellow: PS: Wiem, że były podobne tematy, ale coś nie wychodzi. Błagam o pomoc. Tamte są za ogólne :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Było juz tyle razy że szkoda gadać... szukaj, szukaj szukaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paco Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Łatwo powiedzieć szukaj, jak mi to nie chce działać znalazłem parę przykładów.. Ale coś się kiepści :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 masz taki ladny klocuszek z czerwonymi strzalkami w zakladce move... :] a poza tym jeszcze zrob tak: create ustaw alarm 0 na room_speed*2 a w evencie alarm 0 ustaw alarm 1 na room_speed*1 a w evencie alarm 1 daj ten klocek i se wybierz kierunki :] aha i w evencie alarm 1 daj zeby znowu ustawialo go na room_speed*1 :] i w stepie daj: image_angle=direction; i sprite goscia obroconego w prawo :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paco Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Ale ja nie potrzebuję żadnych klocuszków dla nabków.. Chce czysty kod w step dla tego npc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 To co chcesz jest niemozliwe do napisania: Mój przeciwnik/npc musi poruszać się losowo w 4 kierunkach po kratkach 32px na 32px ze zmianą animacji i sprite'y wyjściowym - gdy znajduje się pomiędzy każdym ruchem(twarz obrócona w stronę ostatniego ruchu). 2. Po ruchu przerwa 1 sekundowa i zmiana sprite'a na taki, w którym postać stoi Przykro mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paco Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Musi się dać, kiedyś to zrobiłem. Może źle tłumaczę!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 No chyba raz napisales ze po ruchu ma stac w strone ostatniego ruchu a potem piszesz ze ma sie zmieniac na sprite w ktorym stoi -.- Zle zaznaczylem? Wyjasnij dokladnie co ty chcesz a nie raz tak raz tak -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paco Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Chodzi o to ze zmianą sprite'a, no npc jak się porusza w grze rpg zazwyczaj twarza w kierunku odpowiednim.. To nie jakas platformowka.. Ruch -> Zmiana sprite'a -> Ruch.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się