aaaaaa Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 1.witam jak zrobić coś takiego żeby w dwóch roomach działo się wszystko jednocześnie tzn jak w jednym roomie jeździe auto i jest na zakręcie to jak przejde w tym momeńcie do drugiego roomu to ono jest na zakręcie Wiecie o co chodzi?? prosze o pomoc 2.Aha i czy jak dam tu link do mojego projektu gry to ktoś mi poprawi taki jeden błąd lub przynajmniej powie co jest źle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 1. hmmm nie pomogę... :/ 2. pewnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 o dzięki Yoda zaraz wrzuce projekt jest tam taki objekt włącz sobie gre i w tym momeńcie stoisz na schodach nie? i jak zadzwoni dzwonek to przejdź na góre po schodach wtedy przejdziesz do następnego roomu i zobaczysz że stoją tam ludzie I właśnie w tym sęk że oni stoją a nic nie robią dzieje się to tylko wtedy gdy wejde do następnego roomu po dzwonku JUŻ WRZUCAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Czyli rozumiem że po dzwonku maja NIE stac tylko coś robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 1. Teoretycznie nie da sie, ale znam sposob, choc przyznam ze moze spowalniac gre, to jednak zadziala. Jesli bedziesz chetny to na jutro zrobie przyklad tego, bo za duzo kodu by tu pisac, poza tym nie mialbym jak sprawdzic bledow teraz, bo nie mam przy sobie gm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 tak dokładnie mają coś robić a mianowicie chodzić i następnie podążać do krzeseł ci ludziki to objekty ObUczeń https://gmclan.org/up2147_11_szko_a.html JU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Aha no to dawaj może znajdę przyczynę :P No kombinuję :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 https://gmclan.org/up2147_11_szko_a.html JEST PROSZE BŁAGAM POMÓŻ bo już 2 dni nad tym siedze Psychix wiesz co wolałbym żebyś mi powiedział co jest źle w tym moi projekcie :) YODA noi jak tam znalazłeś coś??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Hmm zmień w obj_uczensiada czy jak tam :P kod ze stepa na taki: if global.przerwa=0 { switch(faza) { case 1: head_dir+=3; if (head_dir>70) faza=2; break; case 2: head_dir-=3; if (head_dir<-70) faza=3; break; case 3: head_dir+=2; if (head_dir>0) { faza=0; head_dir=0; event_user(0); } break; } if (krzeslo>-1) // jesli mamy krzeslo, idziemy do niego xD { if (direction<>krzeslo.direction) { repeat(5) { if (direction==krzeslo.direction) break; direction+=1; } } } } me=instance_create(x,y,obUczen); me.krzeslo=krzeslo; me.head=head; me.head_col=head_col; me.body_color=body_color; instance_destroy(); O to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 niestety nie o to o ni wtedy tak jakby drgają i czy wtedy nie będąsięcały czas tworzyć objekty obUczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 zapisz x,y i direction samochodu w zmiennych globalnych a gdy przechodzisz do nastepnego roomu następnie je odczytaj :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 wsumie Yoda teraz jest dobrze tylko jak siadną na krzesła to drgają cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 LOL co sie dziwisz ze ci sie nie ruszają na 1 pietrze po dzwonku jak naustawiałeś ObjUczen_siada zamiast obUczen xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 o boże ale ze mnie idiota jak mogłem to przeoczyć PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA KŁOPOT A skoro już dałem ten przykład to mógłby mi ktoś powiedziećco zrobićżeby ten mój hero podczas obracania się nie wchodził pod ściany?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 move_outside_solid? xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 9 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 a tak z ciekawości co powoduje ten kod?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 wysuwa dany obiekt z obiektu "solid" w danym kierunku i o daną odleglosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się