Skocz do zawartości

Połączenie dwóch roomów


aaaaaa

Rekomendowane odpowiedzi

1.witam

 

jak zrobić coś takiego żeby w dwóch roomach działo się wszystko jednocześnie tzn

 

jak w jednym roomie jeździe auto i jest na zakręcie to jak przejde w tym momeńcie do drugiego roomu to ono jest na zakręcie

 

Wiecie o co chodzi??

 

prosze o pomoc

 

 

 

2.Aha i czy jak dam tu link do mojego projektu gry to ktoś mi poprawi taki jeden błąd lub przynajmniej powie co jest źle??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o dzięki Yoda zaraz wrzuce projekt

 

jest tam taki objekt włącz sobie gre i w tym momeńcie stoisz na schodach nie? i jak zadzwoni dzwonek to przejdź na góre po schodach wtedy przejdziesz do następnego roomu i zobaczysz że stoją tam ludzie

 

I właśnie w tym sęk że oni stoją a nic nie robią dzieje się to tylko wtedy gdy wejde do następnego roomu po dzwonku

 

JUŻ WRZUCAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Teoretycznie nie da sie, ale znam sposob, choc przyznam ze moze spowalniac gre, to jednak zadziala.

Jesli bedziesz chetny to na jutro zrobie przyklad tego, bo za duzo kodu by tu pisac, poza tym nie mialbym jak sprawdzic bledow teraz, bo nie mam przy sobie gm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm zmień w obj_uczensiada czy jak tam :P kod ze stepa na taki:

 

if global.przerwa=0
{
switch(faza)
{
    case 1:
        head_dir+=3;
        if (head_dir>70)
        faza=2;
    
        
        break;
    
     case 2:
        head_dir-=3;
        if (head_dir<-70)
        faza=3;
    break;
    
    case 3:
        head_dir+=2;
        if (head_dir>0)
        {
            faza=0;
            head_dir=0;
            event_user(0);
        }
    break;
    
}

if (krzeslo>-1) // jesli mamy krzeslo, idziemy do niego xD
{
    if (direction<>krzeslo.direction)
    {
        repeat(5)
        {
            if (direction==krzeslo.direction) break;
            
            direction+=1;
        }
    }
}
}


me=instance_create(x,y,obUczen);
        me.krzeslo=krzeslo;
        me.head=head;
        me.head_col=head_col;
        me.body_color=body_color;
        instance_destroy();

 

O to chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...