aaaaaa Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam mam taki kod który zabrałem sobie z przykładu pabla o uczniach i krzesłach https://gmclan.org/up199_11_znajd_wolnego_obiektu.html if global.przerwa=0 {switch(faza) { case 1: head_dir+=3; if (head_dir>70) faza=2; break; case 2: head_dir-=3; if (head_dir<-70) faza=3; break; case 3: head_dir+=2; if (head_dir>0) { faza=0; head_dir=0; event_user(0); } break; } if (krzeslo>-1) // jesli mamy krzeslo, idziemy do niego xD { var xx,yy; xx=krzeslo.x+lengthdir_x(16,krzeslo.direction); yy=krzeslo.y+lengthdir_y(16,krzeslo.direction); mp_linear_step(xx,yy,3,1); if (point_distance(x,y,xx,yy)<2) { me=instance_create(x,y,objUczen_siada); me.krzeslo=krzeslo; me.head=head; me.head_col=head_col; me.body_color=body_color; instance_destroy(); } } wstawiłem go wraz z całym przykładem do mojej gry i przeanalizowałem dokładnie tylko jest problem bo ci uczniowie wcale mi nie omijają objektów chodzi o tą część kodu mp_linear_step(xx,yy,3,1); Może to wina tego że do klasy są tylko jedne drzwi i nie wszyscy uczniowie dochodzą do krzeseł OBRAZEK CO SIĘ DZIEJE KLIKNIJ Pomóżcie jak zrobić żeby uczniowie omijali ściany wchodzili do klasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Ja nie wiem ale Ci powiem jedna rzecz <_< Czy Ty zyjesz tylko z przykladow? Nigdy nie pomyslales zanim napisales? Pokombinuj cos troche samemu bardzo Cie prosze :crying: :twisted: Jak zrozumiales to dzieks :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Nic dodać nic ująć -.- poucz sie a potem bier sie za takie gry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 A moze by zamiast mp_linear_step() uzyc mp_potential_step()? Nie sadzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 hmm... ciekawe, w swoim przykładzie z ciekawości sprawdziłem kod. U mnie to wygląda tak: switch(faza) { case 1: head_dir+=3; if (head_dir>70) faza=2; break; case 2: head_dir-=3; if (head_dir<-70) faza=3; break; case 3: head_dir+=2; if (head_dir>0) { faza=0; head_dir=0; event_user(0); } break; } if (krzeslo>-1) // jesli mamy krzeslo, idziemy do niego xD { var xx,yy; xx=krzeslo.x+lengthdir_x(16,krzeslo.direction); yy=krzeslo.y+lengthdir_y(16,krzeslo.direction); mp_potential_step(xx,yy,3,1); if (point_distance(x,y,xx,yy)<2) { me=instance_create(x,y,objUczen_siada); me.krzeslo=krzeslo; me.head=head; me.head_col=head_col; me.body_color=body_color; instance_destroy(); } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 niczym się nie różni tylko jedną if do czego jest mp_potential_step Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Zajrzyj do helpa gma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Niczym się nie różni? Ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 naprawde nie wiedze różnicy ??:( sory już kapuje o co chodzi Nieodpisuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się