bartas Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Jak zrobić pasek amunicji?? Że mam 100 nabojów i po naciśnięciu LPM strzelam i z paska amunicji odchodzi jakiś kawałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 w create naboj=100 w left pressed naboj-=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 to mam mi chodzi oto żeby to bylo widzoczne na pasku amunicji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoRn Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 draw_healthbar ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 @Lord Yayaa: Zmienna to nie pasek. Hmm może zrób tak: W create: ammo = 100; W press space: ammo -= 1; W draw: draw_rectangle( 10, 10, ammo, 10, 0 ); @Down: Babcia cię nie kocha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 w tym zdjeciu naboi if naboj=100 image_index=100naboi if naboj=90 image_index=90naboi itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 W create bohatera: global.ammo = 100; W create pocisku: global.ammo -= 1; ---------------------------------- EDIT: W draw bohatera: draw_rectangle_color(x+10,y+10,global.x+ammo,y+20,0); To powinno zadzialac :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 pasek amunicji mi sie nie wyswietla ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Draw Event for object player: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 1: draw_rectangle_color(x+10,y+10,global.x+amunicjaplayer,y+20,0); at position 62: Wrong number of arguments to function or script. amunicjaplayer to zmienna amunicji bohatera dodam ze mam GM 7.0 Pro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaaaa Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 czasem się tak dzieje jak przekopjujesz kod bezpośrednio Spróbuj przepisać go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 przepisalem i nadal to samo :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 W create: ammo = 100; W press space: ammo -= 1; W draw: draw_rectangle( 10, 10, 10 + ammo, 20, 0 ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Zrobilem gafe powinno byc w draw bohatera: draw_rectangle_color(x+10,y+10,x+global.ammo,y+20,0); Teraz powinno Ci dzialac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 powinno ale nie dziala :( ten sam błąd wyskakuje :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Dziadek Cię nie kocha? do draw_rectangle_color trzeba dopisać odpowiednie kolory. @Down: Właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Wy podajecie złą ilość argumentów! kawałek helpa: draw_rectangle_color(x1, y1, x2, y2, col1, col2, col3, col4, outline); draw_rectangle(x1, y1, x2, y2, outline); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Nastepna Gafa... :P Mialem mu napisac z color ale przypomnialem sobie ze moze nie miec Pro xD Ten kod taki ma byc: draw_rectangle(x+10,y+10,x+global.ammo,y+20,0); UP@Harrry: Masz u mnie piwo ;) ... O ile jestes pelnoletni xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 teraz chodzi z playerem tzn. obok niego a nie na górze ale dzięki :D bez ciebie bym se nie poradził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Nastepna Gafa... :P Mialem mu napisac z color ale przypomnialem sobie ze moze nie miec Pro xD Ten kod taki ma byc: draw_rectangle(x+10,y+10,x+global.ammo,y+20,0); UP@Harrry: Masz u mnie piwo ;) ... O ile jestes pelnoletni xD Źle! ;P Powinno być tak: draw_rectangle( x + 10, y + 10, x + 10 + ammo, y + 20, 0 ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Zeby bylo na gorze to powinno byc tak: draw_rectangle(10,10,global.ammo,30,0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 @up jak to wpisuje to nie widać paska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 użyłem tego przykładu tylko że pasek amunicji stoi w miejscu a nie idzie z roomem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 użyłem tego przykładu tylko że pasek amunicji stoi w miejscu a nie idzie z roomem To zrob tak jak w przykladzie Max'a tylko w draw wpisz taki kod: draw_rectangle( view_xview[0] + 1, view_yview[0] + 1, view_xview[0] + ammo, view_yview[0] + 6, 0 ); @Maxpayn: Fajnie nazwales przyklad :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 draw_rectangle( view_xview+1, view_yview+1, view_xview+ammo, view_yview+6, 0 ); edit:spóźniłem się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 nadal stoi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 To wlacz view w Twoim roomie... I nadaj mu follow object: obj_hero... Kapisz :P? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 tak to zobiłem i nadal stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 przeciez Ci nie napiszemy gry, rusz troche glowa, pokombinuj.... :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 kombinuje i nic nie wychodzi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się