bartas Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Jak zrobić żeby wróg strzelał pojedynczymi pociskami?? Tzn. że nie całymi seriami tylko jeden strzał na np. 5 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 ja nie wiem na jakiej zasadzie ten twoj wrog strzela :huh: robisz sobie jakas zmienna np. strzela = 1 dajesz to oczywiscie do create ( ma mozliwosc strzalu ) i pozniej w step if strzela { //skrypt strzalu strzela = 0 alarm[0] = room_speed*5 } a w alarm 0 : strzela = 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 strzela na tej zasadzie ze jak player jest w odleglosci mniejszej od 200 to wrog strzela do playera seriami a mi chodzi o to zeby strzelał pojedynczo i to co mi dales niestety nie dziala :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 W obiekcie Obj_Wrog: w create: strzal = 1; w step: if( distance_to_object( Obj_Gracz ) < 200 ) { if( strzal ) { var i; i = instance_create( x, y, Obj_Strzal ); i.direction = point_direction( i.x, i.y, Obj_Gracz.x, Obj_Gracz.y ); i.speed = 3; strzal = 0; alarm[0] = room_speed * 3; } } w alarm0: strzal = 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 eh chyba źle pytanie sformułowałem chodzi oto żeby strzelał seriami tylko z przerwami sorry brat mnie zagadał :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 W obiekcie Obj_Wrog: w create: strzal = 1; w step: if( distance_to_object( Obj_Gracz ) < 200 ) { if( strzal ) { var i; i = instance_create( x, y, Obj_Strzal ); i.direction = point_direction( i.x, i.y, Obj_Gracz.x, Obj_Gracz.y ); i.speed = 3; strzal = 0; alarm[0] = room_speed * 0.1; } } w alarm0: strzal = 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Max Ci jeszcze bardziej uproscil zycie. dopisz tylko w alarm[0] strzal = 1 bo o tym zapomnial.... ale w edicie sie juz poprawil :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 a teraz jezeli nie ma amunicji to nadal strzela a wtedy nie strzelal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Jeju z kad my mamy wiedziec ze ty tam amunicji uzywales ? Musisz polaczyc ten swoj kod z tym co zostal podany tutaj. dobra zrobie to za ciebie :D zamien to w stepie : if( distance_to_object( Obj_Gracz ) < 200 ) { if( strzal ) && global.ammo>0 { global.ammo -=1 var i; i = instance_create( x, y, Obj_Strzal ); i.direction = point_direction( i.x, i.y, Obj_Gracz.x, Obj_Gracz.y ); i.speed = 3; strzal = 0; alarm[0] = room_speed * 5; } } i w create : global.ammo = 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 połączyłem :P tez caly czas strzela EDIT: sorry nie zauwazylem ze zrobiles edita EDIT2: Dzieki działa :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się