Skocz do zawartości

Pojedyncze strzały


bartas

Rekomendowane odpowiedzi

W obiekcie Obj_Wrog:

 

w create:

strzal = 1;

 

w step:

if( distance_to_object( Obj_Gracz ) < 200 )
{
     if( strzal )
     {
          var i;
          i = instance_create( x, y, Obj_Strzal );
          i.direction = point_direction( i.x, i.y, Obj_Gracz.x, Obj_Gracz.y );
          i.speed = 3;
          strzal = 0;
          alarm[0] = room_speed * 3; 
     }
}

 

w alarm0:

strzal = 1;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obiekcie Obj_Wrog:

 

w create:

strzal = 1;

 

w step:

if( distance_to_object( Obj_Gracz ) < 200 )
{
     if( strzal )
     {
          var i;
          i = instance_create( x, y, Obj_Strzal );
          i.direction = point_direction( i.x, i.y, Obj_Gracz.x, Obj_Gracz.y );
          i.speed = 3;
          strzal = 0;
          alarm[0] = room_speed * 0.1; 
     }
}

 

w alarm0:

strzal = 1;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeju z kad my mamy wiedziec ze ty tam amunicji uzywales ? Musisz polaczyc ten swoj kod z tym co zostal podany tutaj.

dobra zrobie to za ciebie :D

zamien to w stepie :

if( distance_to_object( Obj_Gracz ) < 200 )
{
     if( strzal ) && global.ammo>0 
     {
          global.ammo -=1 
          var i;
          i = instance_create( x, y, Obj_Strzal );
          i.direction = point_direction( i.x, i.y, Obj_Gracz.x, Obj_Gracz.y );
          i.speed = 3;
          strzal = 0;
          alarm[0] = room_speed * 5; 
     }
}

i w create :

global.ammo = 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...