Skocz do zawartości

Wsiadanie i wysiadanie z pojazdow...


CuB3

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiedzialem gdzie to wrzucic wiec dalem do poczatkujacych xD

 

Ok moje pytanie brzmi... Jezeli mam TDS i chce aby bohater mogl np wsiadac do czolgu to czy taki skrypt pasuje?

 

Bohater:

W Any Key:
if keyboard_check_pressed(ord('E'))
{
if distance_to_object(o_tank) < 10
{
instance_destroy()
czolg = 1
}
if czolg = 1 then czolg = 0
}

Czolg:

W Any Key:
if keyboard_check(ord('w'))
{
if czolg = 1
y -= 1
}
itd ze wszystkimi klawiszami...
if keyboard_check(ord('E'))
{
if czolg = 1
{
instance_create(x+10,y+10,o_player)
}
}

 

I moje pytanie brzmi czy ten kod jest wydajny i czy jako tako bedzie dzialac xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz przyklad na GM7 ten twoj kod nie bedzie dzialac https://gmclan.org/up2321_12_czolg.html

 

Spoko przyklad ;) Prawie to samo co moj kod xD... Wiem czemu by nie dzialal bo po pierwsze gdybym kreowal na nowo hero to od nowa by inicjowal wszystkie zmienne xD... Z czym wiazalo by sie masses of errors xD. No ale w mozgowaniu to chyba najgorszy nie jestem xD

 

Dzieks za ten przykladzik :thumbsup: Powinienes go umiescic w przykladach na forum ;)

 

DOWN@: Hehe globalme xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...