fervi (Skovv) Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Witajcie :) Jak zrobić coś takiego Jest samolot i o np. 50 pixeli od niego jeśli jest wrogi samolot włączał się jakiś dźwięk np. Aircraft_in_sight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 if distance_yo_object(samolot)>= 50 sound_play(Aircraft_in_sight) to w stepie wrogiego samolotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 No tak, ale jeśli w grze playerzy podzielą się na 2 grupy, to żeby nie alarmowało sojuszniczych samolotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 hmmm, co ?? Weź wytłumacz po ludzku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Zaluzmy ze sa dwie grupy graczy: grupa_1 oraz grupa_2 - to sa nazwy obiektow dwoch roznych grup (tj, 2 inne obiekty tyle ze z podobnymi funkcjami) Dla grupa_1: if(object_index=grupa_1) if(distance_to_object(grupa_2)>= 50)sound_play(Aircraft_in_sight) Dla grupa_2: if(object_index=grupa_2) if(distance_to_object(grupa_1)>= 50)sound_play(Aircraft_in_sight) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Jeśli ktoś grał w NF-a to skmini :D np. 40 playerów zostaje rozdzielonych na 2 grupy (20 playerów w 1) I jak system radarowy zobaczy samolot przeciwnika na odległość 50 pixeli włączy się dźwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 No to zrob obj_radar i niech on sprawdza odległosc nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 przy kreowaniu instancji niech samoloty okresla najpierw w jakiej grupie sa, czyli ustawia sobie zmienna grupa=1 lub grupa=2 odpowiednio dla kazdej grupy i dalej moj kod (zmodyfikowany): if(grupa=1) if(distance_to_object(samolot)>= 50)sound_play(Aircraft_in_sight) if(grupa=2) if(distance_to_object(samolot)>= 50)sound_play(Aircraft_in_sight) Cos tam pozmieniaj bo moze zle byc - to zalezy jakie masz obiekty i jak sie na grupy dziela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 5 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Dobra, potem sobie np. z psychixem pogadam bo i tak nie zkminie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 daj na pm kod lub gm6 to odpowiednio zmodyfikuje. Do jutra! ja juz koncze na dzis :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się