Skocz do zawartości

Ciężkie pytanie


fervi (Skovv)

Rekomendowane odpowiedzi

Zaluzmy ze sa dwie grupy graczy: grupa_1 oraz grupa_2 - to sa nazwy obiektow dwoch roznych grup (tj, 2 inne obiekty tyle ze z podobnymi funkcjami)

 

Dla grupa_1:

if(object_index=grupa_1)
if(distance_to_object(grupa_2)>= 50)sound_play(Aircraft_in_sight)

 

Dla grupa_2:

if(object_index=grupa_2)
if(distance_to_object(grupa_1)>= 50)sound_play(Aircraft_in_sight)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy kreowaniu instancji niech samoloty okresla najpierw w jakiej grupie sa, czyli ustawia sobie zmienna grupa=1 lub grupa=2 odpowiednio dla kazdej grupy i dalej moj kod (zmodyfikowany):

if(grupa=1)
if(distance_to_object(samolot)>= 50)sound_play(Aircraft_in_sight)

if(grupa=2)
if(distance_to_object(samolot)>= 50)sound_play(Aircraft_in_sight)

Cos tam pozmieniaj bo moze zle byc - to zalezy jakie masz obiekty i jak sie na grupy dziela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj na pm kod lub gm6 to odpowiednio zmodyfikuje. Do jutra! ja juz koncze na dzis :bye1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...