Nirvan Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Jak zrobić że gdy objekt np. tarcza będzie podążać cały czas za objektem np. wojownik gdy tarcza dotknie wojownika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 o evencie kolizji dać dla tarczy move_towards_point(wojownik.x,wojownik.y,3); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 w kolizji: x=hero.x; y=hero.y; :huh: o to biega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 podazaj=0 w kolizji z graczem podazaj=1 step: if podazaj=1 { x=gracz.x y=gracz.y } ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuB3 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Od siebie dodam ze to co napisal Yoda jest najlepszym rozwiazaniem gdyz zmienna podazaj mozna latwo zmienic i postac np. bedzie mogla potem wyrzucac tarcze :D O ile dojdziesz do tego jak to zrobic ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się